עוזר-ת אדמיניסטרטיבי-ת

תיאור התפקיד

  • תיאום לוחות זמנים
  • מענה טלפוני
  • ארגון והשתתפות בפגישות במשרד ומחוצה לו עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים
  • מתן מענה אדמינסטרטיבי למנהלי ועובדי המחלקה
  • אחריות על אירועי רווחה שונים לצוותים, אחריות על תפעול בסניף, תיאום וקבלת ספקים

מה נדרש?

  • ניסיון בעבודה משרדית יכולת עבודה בצוות, תודעת שירות ויחסי אנוש טובים
  • מוסר עבודה גבוה, יסודיות וירידה לפרטים, כריזמטיות ונכונות "להגדיל ראש"
  • קליטה מהירה ויכולת למידה עצמית
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ
  • ידע בתוכנות מחשב
  • זמינות מיידית
    *התפקיד דורש זמינות למשרה מלאה
דילוג לתוכן