יועץ-ת למחלקת ה-Government & Public Sector

המחלקה עוסקת במתן שירותי ייעוץ מגוונים למשרדי הממשלה וגופים ציבוריים נוספים, במטרה לשפר את היעילות הממשלתית והשירות לציבור האזרחים והעסקים בישראל.
התפקיד כולל השתלבות בפרויקטי ייעוץ למשרדי ממשלה, לרבות בחינה של תהליכי עבודה ושירותים, ניתוח נתונים וליווי בעלי עניין הממשלה בקידום רפורמות משמעותיות.

מה נדרש?

  1. תואר ראשון – חובה
  2. תואר ראשון במשפטים, מדיניות ציבורית, כלכלה, ממשל, מדעי המדינה ותחומים דומים – יתרון
  3. ניסיון בביצוע מחקרים ובכתיבת מסמכי מדיניות – יתרון 
  4. בעל-ת 10 שנות ניסיון מסיום התואר הראשון או 7 שנות ניסיון לבעלי תואר שני
  5.  היכרות עם גופים ממשלתיים, בין היתר משרדי ממשלה ורשויות מקומיות – יתרון
  6. יחסי אנוש מצוינים 
  7. יכולת לנווט בעלי עניין בממשלה כדי לקדם תהליכים  
  8. יכולת לעבוד עצמאית עם הכוונה מינימלית ובסביבה אינטנסיבית
  9. יכולת התנסחות גבוהה בעל פה ובכתב 
  10. שליטה ביישומי: Excel, PowerPoint ו-Word
דילוג לתוכן